לימוד תסרוקות - קורס עיצוב תסרוקות בימי ו'

 קורס עיצוב תסרוקות בימי ו'

לראשונה, קורס עיצוב תסרוקות כלה וערב מתקיים ביום החופשי שלך, יום שישי הגדול! הקורס ייעודי למאפרים ולמעצבי שיער. אם רצית לשפר את רמת המקצועיות, ליעל את הביצועים בעיצוב תסרוקות כלה וערב, לפתח נישה של תסרוקות ולהגדיל רווחים מלקוחות קיימים, קורס עיצוב שיער תסרוקת בימי שישי תפור בול בשבילך!

עכשיו אין צורך למצוא זמן פנוי ללימודים! פשוט מאוד נרשמים לקורס עיצוב תסרוקות כלה וערב ביום החופשי שלך, בימי שישי וניהנים מהתחדשות מקצועית ומגדילים את הרווחים באמת!
הקורס מעניק חשיפה מקצועית וקולעת לעיצוב תסרוקות כלה וערב,לומדים את מה שאתם באמת צריכים!
ההשתתפות בקורס מחדדת ומביאה אתכם לרמה מקצועית גבוהה, תוך שימוש בטכניקות לימוד ייחודיות שפותחו ב- Motie Rubin Academy.
 מסלול לקורס תוספות שיער:

משך הקורס:

5 מפגשים 15 שעות אקדמאיות

משך הקורס המשולב- הכנה לתסרוקות וקורס תסרוקות:

10 מפגשים 30 שעות אקדמאיות

מתכונת הלימודים:

ימי ו', עיוני-מעשי | מסלול בוקר

שימו לב! תוכנית הלימודים באקדמיית מוטיה רובין אינה סטנדרטית.
הלימודים באקדמיית Motie Rubin מתקיימים בפיקוח OMC העולמי.
האיגוד העולמי למעצבי אמני האיפור והציפורניים.

הסמכה ותעודות:

תעודת השתלמות עיצוב תסרוקות
תעודה מטעם MOTIE RUBIN Academy

 

 תוכנית הלימודים של קורס תסרוקות כלה וערב בימי ו':

קורס תסרוקות זה מתקיים בנוסח - Training School, אחת לשבוע בימי שישי ובה לומדים את חמשת היסודות המרכיבות את כל התסרוקות הקיימות בעולם: עיצוב שיער בסיסי כהכנה לתסרוקות, התאמת התסרוקת למבנה הפנים, יסוד תסרוקות קלאסיותת ואופנתיות, שימוש בכלים והכרת החומרים הנכונים ליצירת התסרוקות, שיטות ליצירת תלתלים, צמות, קליעות, אריגות ושילובם בתסרוקות, שימוש במכשירים חמים כמו בייביליס, רולים וביגודים, הכנת תוספות שיער ושילובם בתסרוקת, תסרוקות לשיער ארוך עם קונוס, תסרוקת אבנגרד, בניית תסרוקת עכשווית לכלה, לערב, ביזנס- לאנץ', הכרת סגנון תסרוקות של תקופות, "קולאז' תסרוקות", וינטא'ג, מראה אירופאי, סגנון תסרוקות משנות ה-20 ועד שנות ה-90 - ותסרוקות בנות זמננו עם הענקת תשומת לב לחידושי הטרנדים השולטים בעולם. היות והלימודים מבוססים על שיטת ה- Training School, מערך השיעורים בקורס נבנה כצעד אחר צעד, עד התסרוקות המובילות והטרנדיות בעולם עיצוב השיער.

אז מה בכל זאת עושים?! עכשיו אין צורך למצוא זמן פנוי לקורס תסרוקות! פשוט מאוד נרשמים לקורס עיצוב תסרוקות כלה וערב ביום החופשי שלך, בימי שישי וניהנים מהתחדשות מקצועית ומגדילים את הרווחים באמת!

 לדוגמה: "תכירו את ישראלה ישראלי.. היא מאפרת שלמדה בבית הספר הטוב ביותר לאיפור ועוד עברה השתלמויות בכל סדנה אפשרית..במשך השבוע עבדה בהפקות אופנה גדולות, איפרה את מיטב הסלב בביצה הישראלית.. מאפרת כלות מבוקשת.. אבל הנה הגיע רגע של תהפוכה ובו היא הבינה שהסלבריטי הישראלי קטן עליה.. והפקות אופנה לא בדיוק מתקיימות על בסיס קבוע והכסף שם הוא ממש לא מספק... ופתאום הכלה העדיפה מאפרת שתעצב לה גם את השיער.. כעת ישראלה חייבת להעניק היצע לביקוש, להגדיל רווחים מלקוחות קיימים וכן, לעצב תסרוקות! מה עושים?! טוב אמנם יש כאן דוגמאות למקרים הנפוצים בהם כל אחד ואחת יכול להתקל.

כל זאת ועוד נושאים רבים ע"פ תוכניות הלימודים המתקדמות של אקדמיית מוטיה רובין.

ניתן ליצור עימנו קשר לגבי שאלות ופרטים נוספים אודות קורס זה באמצעות הטלפון או מלאו את הפרטים בטופס המצורף ואחד מנציגנו ישמח לעמוד לשרותכם לגבי כל שאלה ועניין.

בית ספר ללימודי עיצוב שיער ומקצועות היופי -  מוטיה רובין

יגאל אלון 159 תל אביב 
טל: 03-6091515, פקס: 03-6092111