קורס תספורות נשים - Technique of Fashion cut

קורס תספורות נשים למעצבי שיער עם ידע בסיסי בתספורות - ללמוד ולהעמיק את הידע והשליטה בטכניקות גזירה מתקדמות לכל אורך הקריירה. קורס תספורות נשים מלא או השתלמות תספורות נשים מקוצר הם כלי חשוב לחדשנות והתיעלות מקצועית! מעקב צמוד אחרי טרנדים חדשים ופיתוחים טכנולוגיים בתחום מוצרי השיער, והכי חשוב – שמירה על היצירתיות.

{module 275}

אם אתם מרגישים שהעבודה במספרה זקוקה לטעינה חדשה והשראה אמנותית: קורס זה בנוי במיוחד עבורכם, מעצבי שיער בעלי ניסיון. המסלול מכשיר מעצבי שיער ומעשיר את הידע המקצועי בתספורות נשים מסחריות וקריאטיביות.

 

באקדמיה לעיצוב שיער של מוטיה רובין פועלים כיום מיטב המרצים, המדריכים ומעצבי השיער בישראל. כולם עם וותק ובעלי מקצוע מצטיינים, בעלי טייטלים מכובדים, אלופי עולם אירופה ואלופי ישראל בעיצוב שיער. כולם חיים ונושמים אופנה מחוברים פיזית ורגשית להתפרצות עשירה ואינסופית של השראה מתחדשת, מקומית ועולמית, מתוך כך יוצרים קולקציות וטכניקות גזירה ועיצוב ייחודיים

משך הקורס:

6 מפגשים בני 3 שעות אקדמאיות

מתכונת הלימודים:

מעשי + צביעת שיער אמנותית (אפקטים, תלת מימד, בלאייז', פיקסלים)| מסלול בוקר או ערב

הסמכה ותעודות:

  • תעודה מטעם MOTIE RUBIN Academy 

שיטות גזירה במוטיה רובין, מורכבות מ- 5 שיטות ייחודיות המרכיבות יחד את מלתחת התספורות האינסופיות המושלמת לכולם.

 

URBAN - הקו ה-"מסחרי" שיער יומיומי האהוב על קהל אורבני, צעיר, דינמי ואוהב אופנה. קו ה-URBAN , משלב טכניקות גזירה הבונות תספורות קז'ואל אופנתיים לצד קווים הניצבים בשורה אחת עם חוד החנית של האופנה העולמית ומגמות לוהטות ביותר. מדריכי אקדמייתMotie Rubin , יוצרים את כל אלה מתוך פרשנות אישית, דרך כתב ידו המובהק של מוטיה רובין ובהתאמה מושלמת לאקלים, לסגנון ולטעם הישראלי.

 

 ULTRA- הקו ה-"קריאטיבי", גזירות וצביעה מתקדמת, מתוחכמת ואלגנטית, שהפכה לכתובת המועדפת והבטוחה למעצבי שיער בעלי אורח חיים עירוני ובעלי סגנון מדויק, מגובש דינאמי וצעיר. קו ה- -ULTRA כולל תספורות קלאסיות לצד תספורות קריאטיביות המותאמים לאותם אלו שמעדיפים שינוי ותעוזה בשיער בעלת אופי ופרשנות עיצובית חדשה, צעירה ועדכנית.

 

תוכנית הלימודים לקורס Technique of Fashion cut
 
בקורס מוצגות 5 שיטות גזירה בתספורות נשים קריאטיביות, הקורס מפתח גישה קלה ופרקטית לתספורות בדרגות קושי מרביות ומיועד לפתח גישה עצמאית מרגעי יצירה ותכנון עד שלבי גמר התספורת.
 

במהלך הקורס לומדים:

  • אבחון סוג ומבנה השיער
  • שיטת חלוקה, מבנה גולגולת ותווי פנים.
  • זוויות גזירה,שימוש במספריים מדללות וחותכות
  • טכניקה ראשונה - מומלצת לתספורות ארוכות ולשיער מתולתל
  • טכניקה שניה- מומלצת לשיער מקו הכתפיים עד התספורות הקצרות.
  • טכניקה שלישית- מקיפה ומלמדת את נוסחאות תספורות הקארה.
  • טכניקה רביעית חלק א'- כל תספורות האסימטריה בכף היד. 
  • טכניקה רביעית חלק ב' - כל תספורות הגאומטריה, כולל צביעה אמנותית (תלת ממד, פיקסלים, סנדביץ' ועוד)
  • טכניקה חמישית - תספורות קצרות ועוד 
לימודי תספורות נשיםקורס תספורות נשיםלימודי עיצוב שיערלימודי עיצוב שיערלימודי עיצוב שיער
 
לקבלת תוכנית הלימודים ולמידע נוסף, ניתן ליצור עימנו קשר באמצעות הטלפון או מלאו את הפרטים בטופס המצורף ואחד מנציגנו ישמח לעמוד לשרותכם.

בית ספר ללימודי עיצוב שיער ומקצועות היופי -  מוטיה רובין

יגאל אלון 159 תל אביב | הנביאים 26 חיפה
טל: 03-6091515, פקס: 03-6092111