החלקה אורגנית – מציאות או חלום

החלקה אורגניתמציאות או חלום ? לאחת מבין כל 3 נשים יש חלום, חלום קטן אבל יומיומי, לקום בבוקר ורק להסתרק או רק לחפוף ולהיראות עם שיער זוהר וגולש כמו בפרסומות. 

בנות, את החלום הזה אפשר להגשים היום! בממוצע, סידור שיער אצל כל אישה לוקח סביבות ה 10-20 דקות בכל בוקר, במקרה שאת רק "עוברת" עם מייבש/מחליק השיער ומתקנת את הקצוות. או מנסה למצוא פתרון יצירתי ל "Bad hair day". לחצי כאן אם את מעוניינת ללמוד בקורס החלקות שיער 

ההחלקה האורגנית הגיעה אלינו בתחילת שנת 2010, העשור החדש הביא עימו תופעה קסומה שיצרה באז בעולם עיצוב השיער והפכה חיש מהר לפופולארית בקרב האוכלוסייה – כמו קסם, אישה נכנסת למספרה עם שיער מתולתל ויוצאת ממנו עם שיער חלק שופע ומלא ברק לתמיד.

 

החלקה אורגנית ה- ננופלסטיה - מתבצעת באמצעות פיתוח חדשני להחלקת השיער, למקרה של שיער גלי או שיער מתולתל/מקורזל. אצל מעצב השיער מוטיה רובין, ידעו להתאים את ההחלקה לכל סוגי השיער גם כאשר מדובר בשיער פגום, שיער צבוע או שיער מובהר. החלקת שיער אורגנית מהווה גם טיפול משקם לשיער פגום והופכת את השיער לחלק, לשיער בריא, רך למגע ומלא ברק. 

החלקה אורגנית היא תמידית אך אינה משנה את גן השיער וצריך כל 4-5 חודשים להגיע אל הספר כדי לבצע את אותה הפעולה עבור השורשים החדשים שצמחו בשיער מתולתל מאוד ואחת לחצי שנה בשיער מתולתל פחות. החלקת השיער בשיטה זו חוסכת זמן רב ופוטרת אתכן מהפעולה היומיומית של מייבש השיער או מחליק השיער.

פעולה של החלקה אורגנית לשיער תבוצע ע"י ספר מקצועי בלבד! שמשתמש בחומרים המורשים בלבד! ושהוכשר והתמחה לבצע החלקות שיער על ידינו . לשם כך את מוזמנת להיכנס לכל אחד מסניפינו לשם קבל שירות זה.

"יום שיער רע" יכול להפוך ל"יום שיער טוב" בכל יום.

עכשיו נותר לך לשאול את עצמך, מה תעשי עם 20 הדקות שחסכת לעצמך בכל בוקר? אז כן, "לפעמים חלומות מתגשמים".

נשמח לענות על השאלות שלך ולייעץ בכל נושא ואופן הטיפול הרצוי בשיערך

מעוניינים ב לימודי החלקות ?