התלמידים שלנו אלופי ישראל לשנת 2012

 בוגרי בית ספר לעיצוב שיער מוטיה רובין אלופי ישראל לשנת 2012

תלמידי האקדמייה לעיצוב שיער מוטיה רובין קטפו את המקומות הראשונים בקטגוריות בתי הספר - JUNIORS באליפות OIC ישראל שהתקיימה בגני התערוכה בסוף 2012. התלמידות אירינה שפירו, אירינה גלדושינקו ואינגה צ'וגאיוב, בוגרות האקדמיה לעיצוב שיער של מוטיה רובין, השתתפו בשלוש קטגוריות שונות כל אחת בתחרות הארצית של איגוד מעצבי השיער OMC, לבתי הספר בישראל, קטפו את המקום הראשון השני והחמישי. התחרות שהתקיימה בגני התערוכה בתל אביב במסגרת תערוכת היופי הגדולה COSMOBEAUTY 2012, כללה יותר מ- 20 קטגוריות ומקצים שונים של תחרויות לבוגרים ולצעירים, בהם השתתפו למעלה מ- 200 מעצבי שיער, אמני איפור ובונות ציפורניים מישראל ומהעולם.קורס עיצוב שיער
בית ספר לעיצוב שיער
מוטיה רובין- אני מברך את כל התלמידים שלי על זכייתם של חבריהם ללימודים, אחת המטרות שהצבנו הינה קידומם וייצוגם של תלמידינו לא רק במציאת מקום עבודה והתמזגות טובה בתעשיית השיער אלא גם קידומם והובלתם בזירות האופנה הגדולות כמו אליפויות ישראל ואליפויות בינלאומיות, אירועים מקצועיים שהפכו כבר חלק מההוויה המקצועית בישראל.
בית ספר לעיצוב שיערזכייתן של התלמידות נרשמה כזכייה הרביעית של תלמידי בית ספר לעיצוב שיער מוטיה רובין, כשבין הזכיות הקודמות היו בתחרות וולה טרנד ויז'ן ישראל במקום הראשון והשלישי ברצף של 2010-2011-2012. אליפויות בינלאומיות ביניהם מקום שני באליפות אירופה פריס 2010.