קורס ספרות גברים מקצועי - קורס Barber

הגבר והזקן- קורס תספורות גברים מקצועי מהמכונה ועת התער!

הגבר והזקן- קורס תספורות גברים מקצועי מהמכונה ועת התער!  הירשם ל קורס ספרות גברים קורס Barber

מאז ומעולם תספורות ועיצובי שיער היו נחלתן של נשים. כשעל ראשן שיער ארוך ושופע, ניתן היה ליצור בו עיצובים ותסרוקות רבות. לעומת המין הגברי שראשו קוצץ במראה מכובד, אולי רק הבלורית לפעמים נשארה. הבלורית והזקן!

אבל את העבר השארנו בעבר, ובימינו -2021! אנחנו מוכנים לעידן חדש שכבר פורץ גבולות בעולם עיצוב השיער. 

Barber Shops is here to conquer the world!תספורות גברים

גם לגברים מגיע!

בואו נעשה ניסוי קטן ביחד, אתם יושבים בבית קפה? הולכים ברחוב בדרך לעבודה? מחכים לאוטובוס בתחנה? תסתכלו סביבכם על העוברים והשבים, קשה להתעלם מהעובדה שסנטרם של גברי ישראל מזוקן מאי פעם. לחיים חלקות לא נצפות בשטח, זקן מלא בסגנון הרצל הפך לנחשק, ואתם כמעצבי שיער מוכרחים להיות מוכנים לאתגר!קורס ספרות גברים

אז כן, גברי ישראל גילו את שיער הפנים, והזקנים הפכו להיות מוצר אופנתי שמצריך טיפוח קבוע ועיצוב מוקפד ממש כמו שיער הראש. ולא רק זה, הם גם מעוניינים להיראות 'שיק' ומחפשים עיצובי שיער וזקן התואמים את צו האופנה. 

אין מקום לטעויות תספורות גברים לעיתים נתפסות כתחום ללא מעוף, כי כמה כבר אפשר להתעסק ולעצב שיער קצוץ? אבל אסור לשכוח, תספורות קצרות מצריכות כישרון לא מבוטל. האמת היא שדווקא בהתעסקות בשיער קצר, יש להקפיד יותר ולשמור על ידיים יציבות וטכניקה משופשפת. כל סטייה קטנה מהקו תיראה, ואין סנטימטרים מיותרים של שיער לשם תיקונים. 

חשוב להישאר מעודכנים בעבודה כמעצב שיער, תמיד חשוב להיות מעורב ולעקוב אחר השינויים והטרנדים החמים בעולם האופנה. עולם עיצוב השיער של המין הגברי שתופס תאוצה בשנים האחרונות, מביא את מעצבי השיער בישראל להתעדכן בטכניקות ועיצובים בהתאם. הרשמה ל קורס ספרות גברים באקדמיה מוטיה רובין, היא הדרך הטובה ביותר להגיע לרמת המומחיות הנחוצה!

בסופו של דבר, שיער קצר מצריך ביקורים תכופים במספרה. השיער צומח, הזקן מתפזר והגבר הופך ללקוח חוזר. 

לימודי עיצוב שיער

אז למה אתם מחכים? בואו ללמוד מהטובים ביותר ולכבוש את עולם תספורות הגברים.

לימודי ספרות גברים -בתל אביב ובחיפה

פרטים והרשמה בטלפון 036091515