מליון פנים, מליון תספורות: המדריך המלא להתאמת תספורת לצורת הפנים שלך!

מליון פנים, מליון תספורות: המדריך המלא להתאמת תספורת לצורת הפנים שלך!

איך לבחור את תספורות גברים המתאימה והנכונה ביותר בהתאם לצורת הפנים?

הנה המדריך המלא שיעשה לך סדר אצל הספר שלך! גם אנחנו חושבים שהגיע הזמן לפתור בצורה יסודית את אתגר בחירת התספורת.

 

איך להבין מה צורת הפנים שלך?

באמצעות תספורת ועיצוב שיער נכונים ניתן לתקן או להסוות את מה שלא מחמיא לך ולהבליט את מה שבאמת מתאים לך, גם במבנה הפנים וגם במבנה הראש. ספר גברים מנוסה יכול להעלים פגמים רבים באמצעות  תספורת נכונה, למשל, התקרחות מוקדמת או מצח רחב.

 

יש שישוו תספורות לניתוחים פלסטיים מוצלחים. למרות כל היתרונות של עיצוב השיער החדש, תספורת יכולה להדגיש גם חסרונות: זה יכול לקרות בגישה לא מיומנת או בחוסר ניסיון של הספר. לכן, חשוב לבחור בקפידה לא רק את ספר הגברים, אלא גם את התספורת עצמה.

כדי לבחור תספורת בצורה נכונה, צריך להבין ולהכיר את מבנה וצורת הפנים שלך, ולא פחות גם את טקסטורת השיער ומבנה השיער.

 

שימו לב לתמונה שלמטה, ואז הביטו במראה. איזו צורה הכי מזכירה את צורת הפנים שלך ? זו צורת הפנים שלך.

 צורות פנים

פנים עגולים ומלבניים

זכרו את זה - פנים עגולים לא בהכרח מעידית על השמנה. המטרה העיקרית שלכם, כמו גם הסיבה לביקור במספרה, היא ליצור אשליה זוויתית בפנים. אתם יכולים להאריך שיער בפאות, אבל בלי הגזמה, ומומלץ שהתספורת תיהיה קצרה בצדדים אך מוארכת למעלה בחלק העיליון. כך תיצרו אשליה של אורך, כאילו מותחים את הפנים כלפי מעלה . א-סימטריה קלה יוצרת זוויתיות מחמיאה, מדגישה למשל עצמות לחיים או קווי לסת יפים.

תעיזו להתנסות: לגברים עם צורת פנים עגולות מאוד מתאימות תספורות ארוכות או מוארכות. אם יש לכם שיער מתולתל גלי או פרוע, מומלץ לשקול על תספורות שמוצגות כאן.

אם בחרתם בשיער ארוך, כדאי לטפל בשיער בקפידה: לחפוף את השיער מדי יום ולהסתרק בקביעות. ככל שהתספורת ארוכה יותר, רצוי שהשיער יראה נקי ומסודר יותר!

כמו כן, הספרים ממליצים על תספורת ארוכה עם עיצוב לצד אחד או בסגנון שכבות (LEYERS)– זה יעניק לשיער נפח וניגוד ויזואלי לפנים העגולות.

 

לתספורת עגולה מתאימות התספורות הבאות:

אנדרקאט (המוכרת גם כבריטית או “Buzz Cut”). לפרטים נוספים על אנדרקאט, לחצו כאן.

תספורת קוויף – גרסה של פומפדור בסגנון מוהוק. לפרטים נוספים על קוויף, לחצו כאן.

תספורות מוארכות בשילוב טכניקת פייד.

תספורת קרופ (לקריאה נוספת, לחצו כאן)

 

צורת פנים – אובלית מלבנית:

צורת הפנים האובלית נחשבת לאידיאלית בקרב הספרים.

למעשה, תספורות לפנים אובליות ולפנים עגולות.. כמעט דומות: תספורות קצרות קלאסיות עם עיצוב לא מוקפד במיוחד. שיער שמסורק לאחד הצדדים או מסורק לאחור יתאים גם הוא לצורת פנים אובלית.

מטרת מעצב השיער במקרה כזה היא לא להאריך את הפנים, לא לעגל אותם ולא להדגיש זוויות יתר. צורת פנים אובלית נחשבת אידיאלית כי יש להדגיש את כל התכונות. בין אם זה ארוך או פשוט תספורת קצרה – הבחירה בידיכם.

  

לצורת פנים אובלית מתאימות די הרבה תספורות, ובמיוחד:

תספורת קרופ סולידית.

אנדרקאט, המוכרת כבריטית או "Buzz Cut "

טופ נוט – קלה לטיפול ולתחזוקה. לפרטים נוספים, לחצו כאן.

תספורות "בוקס" או "חצי בוקס". לקריאה נוספת, לחצו כאן.

תספורת אקזקיוטיב בשילוב טכניקת פייד ועוד.

 

פנים מרובעים - צורת פנים מרובעים

גבר עם צורת פנים מרובעת ותספורת נכונה - האידיאל הגברי.

תכונות פנים זוויתיות, קווים ברורים של עצמות לחיים ולסת בולטת – יש לכם מזל להיראות כך, ולכן אפשר להתנסות בתספורות, שכן עם צורת פנים כזו תתאים כמעט כל תספורת, מלבד תספורת פלאטופ. היא למשל הופכת את החלק העליון של הראש לשטוח ורחב, ויוצרת מראה פנים מרובע שווה מכל צידי הפנים. אסור לעשות זאת, אך תספורות קלאסיות עם עיצוב לאחור, עם נפח קל בגודש הראשי של השיער ואפילו שיער ארוך יתאימו לכם בהחלט. גם פוני בשילוב שיער קצר ייראה מצוין.

 

לתווי פנים מרובעים מתאימות התספורות הבאות:

תספורת פומפדור קלאסית או גרסה מודרנית יותר שלה, קוויף.

שיער מסורק בקפידה לאחור, כשהפוני משתלב עם כל אורך שיער מאחור

שילוב של דיוק וכאוס – קרופ

תספורת קצרה מסוג "קיפוד" קוצים או "בוקס".

 

מבנה פנים בצורת לב

קל התבלבל בין מבנה פנים בצורת לב לבין מבנה פנים בצורות משולש או בצורת יהלום – ההבדל הוא בעיקר בחדות הסנטר, ברוחב עצמות הלחיים והמצח. לצורת פנים כזו מתאימות תספורות מוארכות או ארוכות, בעוד שתספורות קצרות מדי ידגישו את רוחב המצח. תספורות מתאימות לצורת פנים בצורת לב כוללות:

  • אנדרקאט או תספורת ה “Buzz Cut”-
  • תספורות עם פוני או סירוק לצד כמו תספורת אקסקיוטיב - Executive
  • תספורת קוויף- Quiff עם נפח ומוארך.

 

צורת פנים יהלום או משולש

תספורות באורך בינוני, בעלות נפח או תספורות ארוכות עם פוני או שיער שמוסתר לאחור יתאימו למבנה פנים בצורת יהלום או משולש. מבנה פנים משולש דורש הגדלת החלק העליון של הראש באמצעות סוג של תספורת פרועה. או פומפדור מוזנח , אך כל תספורת עם פוני תיראה נהדר, ושיער מסורק לצד ייראה מצוין.

  • ניתן להסתיר סנטר צר עם זקן קצוץ.

תספורות שמתאימות לבעלי מבנה פנים בצורת יהלום או מבנה פנים משולש:

  • אנדרקאט.
  • אקסקיוטיב - Executive  עם נפח וסירוק בצידי הרכות.
  • תספורת קוויף- Quiff
  • תספורת טופ קנאט - top knot hair cut (קוקו עליון) לא מהודק. 

מבנה השיער והשפעתו על בחירת התספורת

מבנה השיער יכול להשפיע מאוד על התספורת שבחרתם. התייעצו עם הספר כדי לבחור את התספורת המיטבית עבורכם.

 

מבנה השיער והפרטים הקטנים בבחירת התספורת

מבנה שיער גלי או מתולתל בעלי טקסטורות שונות. כמו כן, יש שיער חלק, דק ונוטה אף להשתמן. במקרה של תלתלים חמודים ושיער פרוע, קל יותר לבחור תספורת – לאנשים עם סוג שיער כזה מתאימות רוב התספורות הנפחיות, ובמקרה של תספורת מובנית אפשר להשתמש במחליק ובחומרים לקיבוע חזק.

שיער חלק יכול להקנות מראה כבד. כדי להימנע מכך, הספרים ממליצים על תספורות עם סירוק לאחור. כן, זה ידרוש יותר זמן ומשאבים, אך התוצאה נראית נהדרת.

שיער דק לא מחזיק מעמד זמן רב עם עיצוב מוקפד. כדאי לשקול תספורות גבריות פשוטות שלא דורשות חומקים מעצבים. לדוגמה, "British Style" עם פוני דינאמי לצד. שימו לב לשחקן המפורסם ג'וני דפ – יש לו שיער מעט מתולתל אך רך. למרות זאת, הוא תמיד נראה נהדר בזכות עיצוב שיער מסודר לאחור, לצד או עם שביל ישר.

לסיכום, בואו לאחד מסניפי רשת מספרות מוטיה רובין  עם תמונה של התספורת המועדפת עליכם. הספרים המקצועיים שלנו בעלי ניסיון רב יוכלו להתאים את התספורת שבחרתם למבנה השיער ולצורת הפנים שלכם.