חייל, הקשב! עוברים ממדים ללימודים! קורס עיצוב שיער

חייל, הקשב! ממדים ללימודים הישר לתחום עיצוב השיער! 

מה כדאי לבדוק לפני שמתחילים את הדרך אל קריירה בעיצוב שיער? איך לבחור בית ספר לעיצוב שיער המתאים בדיוק למידות שלך?

בין אם סיימת את השירות הצבאי או בין אם החלטת לשנות מקצוע זה הזמן ללמוד מקצוע חדש לחיים! כל אחד מגיע לנקודה בחיים, אחרי התיכון, אחרי הצבא, אחרי הטיול הגדול..שהגיע הזמן לבחור כיוון תעסוקתי. רצוי שזה יהיה תחום מעניין ברמה שתצליח להפעיל בכם את הדרייב והמנוע הפנימי, וכך גם לדרבן אתכם להצלחה. את הצעד הראשון בדרך אל החלום שלכם, הכי קשה לבצע. עם כל ההתרגשות אחרי שהחלטתם שאתם הולכים על זה ומתחילים ללמוד עיצוב שיער ולפני שבוחרים מסלול לימודים כדאי לבדוק את האפשרויות ולבחור באופציה הטובה ביותר. בדיוק בשביל זה, ריכזנו עבורכם את עשרת הדיברות בבחירת בית ספר לספרות. לגזור ולשמור.

1. תעודות מוכרות על ידי משרד התמ"ת (משרד הכלכלה, משרד העבודה) - כשאתם ניגשים ללימודים, ולא משנה אילו לימודים, תמיד כדאי לוודא דבר ראשון מהן ההסמכות שתקבלו בסיומם. מוסדות שאינם מאושרים על ידי משרד התמ"ת לדוגמא, עשויים לספק לכם תעודות שלא יהיו תקפות בחלק מהמקומות בין אם בישראל או בין אם בחו"ל או בעתיד בפתיחת בית עסק משלכם, לכן חשוב לברר אם המוסד מוכר.

2.חברות בארגון בינלאומי רשמי.

3. מורים מומחים בתחום - אחד הדברים החשובים ביותר בלימודי עיצוב שיער, הוא הלמידה מהסתכלות. צפייה במומחים מבצעים תסרוקות ותספורות שונות היא דרך למידה אפקטיבית, ותמיד חשוב שמי שעומד ללמד ולהדגים לכם את הטכניקות המורכבות, ידע לבצע זאת בצורה הטובה ביותר.

4. למידה מעשית - לימודי עיצוב שיער לומדים בעיקר דרך הידיים. המספריים והמסרק צריכים להפוך לחברים הטובים ביותר שלכם בסוף בלימודים, וכדאי להתחיל להתיידד איתם כבר מהרגע הראשון. בית ספר מוצלח לספרות יציע לימודים מעשיים כחלק משמעותי מתוכנית הלימודים.

5. למידה תיאורטית - במקביל ללמידה המעשית שצריכה להוות את חלקו הגדול של זמן הלימודים, כן חשוב שיהיו גם לימודים תיאורטיים במקביל. יש הרבה ידע חשוב שקיים בתחום, שכן רצוי ללמוד בצורה מסודרת לפני שניגשים לעבודת הת'כלס.

6. גיוון של תחומים להמשך למידה - בדרך כלל קיימים במוסדות לימוד לעיצוב שיער, מספר מסלולים המאפשרים המשך למידה. בבחירתכם מוסד לימוד, בחנו את הקורסים השונים בו ותראו אם יש קורסי המשך (או קורסים למתקדמים לדוגמא) שמוצאים חן בעיניכם.

בית ספר לספרות

7. מרחב מזמין ונעים - אחד הדברים שהם אולי הכי חשובים בבחירת מקום לימודים, זה שהוא יהיה נעים ללמידה. אתם לא רוצים להגיע כל שיעור במשך תקופה לא קצרה אל מקום שרק תרצו לברוח ממנו. ההמלצה הכי טובה היא להגיע לבקר באקדמיה לפני ההרשמה כדי לוודא שהמקום מוצא חן בעיניכם.

8. ציוד ומכשור איכותי ובטיחותי - דבר נוסף ולא פחות חשוב, הוא הבטיחות. בלימודי עיצוב שיער עובדים הרבה עם מכשירים חשמליים, מכונות תספורת וגם חומרים כימיים. בדקו מראש אם הציוד הוא איכותי ותקין כדי להימנע ממצבים לא נעימים.

9. ייעוץ קריירה בסיום הלימודים - מוסדות שונים מספקים גם ייעוץ קריירה או הצעות עבודה בסיום הלימודים. שירות כזה יכול לשמש מקפצה טובה בשבילכם כמעצבי שיער מתחילים לאחר הלימודים.

10. אווירה טובה - ובסופו של דבר, כמו שאתם בטח יודעים, מה שחשוב זה האווירה. מספיק שתגיעו, תכירו את החברים ללימודים ואת המורים, תראו את המקום ותקבלו את התחושה האישית שלכם בנוגע לאווירה.

אז איך ממשים את תהליך ההרשמה ולומדים על חשבון הפיקדון הצבאי? לחצו כאן האגף והקרן לחיילים משוחררים משרד הביטחוןלימודי ספרות על חשבון הפיקדון

 

 

איך תממשו?

1. עליכם לגשת למוסד ההכשרה ,להירשם ללימודי המקצוע ולקבל טופס למימוש כספי הפיקדון למטרת הכשרה מקצועית.

2. היכנסו לאזור האישי על מנת לצפות ביתרת פיקדונכם האישי ולוודא שהסכום הנקוב על גבי הטופס אינו עולה על יתרת הפיקדון שברשותכם.

3. חשוב לוודא כי הטופס שקיבלתם ממוסד ההכשרה כולל: לוגו מקורי של הספק\מוסד, קוד מוסד\ספק, שם המוסד\ספק, פרטי חשבון בנק מלאים של המוסד\ספק (שם ומספר הבנק, שם ומספר הסניף, מספר חשבון), הסכום לתשלום, שם מלא+ תעודת זהות של מגיש\ת הבקשה

4. עליכם לוודא כי כל הפרטים מודפסים על גבי המסמך ( לא יתקבלו טפסים שמולאו בכתב יד).

5. גשו לאחד מסניפי בנק הדואר עם:

א. טופס מימוש כספי הפיקדון למטרת הכשרה מקצועית שקיבלתם ממוסד ההכשרה.

ב. יש להזדהות בבנק הדואר באמצעות אחת מהתעודות הבאות* הכוללת תמונה: תעודת זהות / רישיון נהיגה/ דרכון/ תעודת שחרור מצה"ל.

*כל תעודה אחרת אשר איננה מוזכרת ברשימה, לא תתקבל!

בהצלחה!